رییس هیات مدیره شاهین بوشهر كناره گیری كرد
نوشته شده توسط : abbuse

در گزارش روابط عمومی اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر جمعه به نقل از علی افراشته آمده است: كناره گیری از لحاظ اداری با استعفا فرق دارد ، استعفا باید منتظر موافقت با آن ماند اما من خودم می روم.

وی یادآورشده است: خسته شده ام، مدتها بود می خواستم بروم در بازی مقابل استقلال حتی اگر قهرمان هم می شدیم همین تصمیم را عملی می كردم.

او ادامه داد: برای حل مشكلات مالی دیروز همه جا رفتم تا توانستم از وزارت نفت مجوز یك میلیارد تومان بگیرم اما شرایطی پیش آمد كه پولی كه از وزارت نفت به استان بوشهر رسید هم دچار مشكل اداری شده و بهانه های مختلفی آورده شد تا قبل از بازی آقای درخشان ناچار شد به بازیكنان به دروغ بگوید كه پول در حساب شخصی اوست وبعد از بازی پرداخت می شود تا بلكه روحیه تیم به هم نریزد.

رییس هیات مدیره مستعفی شاهین یادآورشد: :تا اینجای كار من آمدم، هفت هفته پایانی را دوستان بروند دیگر كشش ندارم و نمی توانم كاری از پیش ببرم.

افراشته یادآورشده است: ماندنم هم برای تیم شاهین سودی ندارد و مطمئن باشید دیگر در این باشگاه هیچ سمتی ندارم چون اتفاقات فوتبال با شرایط كاری ام همخوانی ندارد و تا همین جا هم كم مشكل نداشته ام.

وی گفت: از خیلی ها كه توقع كمك نداشتم و كنارم بودند و صادقانه تلاش كردند ممنونم و آنهایی كه می توانستند كمك كنند اما نكردند هم دستشان درد نكند.

معاون اجرایی رییس مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: از مردم خوب بوشهر و همه همكارانم تشكر می كنم وامیدوارم مرا ببخشند و حلال كنند.

وی ادامه داد: من برای خدمت به ورزش استان بوشهر آمدم وبیش از این شرایط مهیا نبود.

628





:: برچسب‌ها: شهری , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: